שקט בקופות – למה כולם עוברים לאונליין?

כולנו עושים יותר ויותר קניות אונליין. אז מה קורה שם בינינו לבין עגלת הקניות הווירטואלית? ואיך קונים עגבנייה בלי למשש אותה?

לקנות עגבנייה בלי למשש אותה, אבטיח בלי לדפוק עליו, מכשיר חשמלי בלי לבחון אותו מכל הכיוונים. ושלא נדבר על בחינת בשלות האבוקדו!
נשמע תמוה? כבר לא. הרבה אנשים נוטשים את השיטוט הפיזי בסופר ובחנויות ועוברים לקניות באינטרנט. איך, למה, כמה? לקחנו גלשן ויצאנו לגלות מה חדש באונליין!

מגמת הקניות אונליין אמנם כבר לא חדשה, אבל תפסה תאוצה עם התפשטות נגיף הקורונה שאילץ אותנו להישאר בבית ולהימנע ממקומות הומים. אם מוסיפים את העובדה שהקניה אונליין מתגלה הרבה פעמים כנגישה, נוחה וחסכנית בזמן – אפשר להבין למה הצרכנים מצביעים ברגליים, או במקרה שלנו – בידיים.

מה מאפיין את הקניות ברשת נכון להיום? ומה קורה בבית בזמן שאנחנו דווקא כן מבלים הרבה משעות היום שלנו בסופר?

מגוון מוצרים במקום אחד – רשתות מזון רבות מוכרות היום באתרי האינטרנט שלהן גם מוצרי חשמל, טלפונים חכמים, ריהוט גינה, קמפינג, בישום, ויטמינים ומוצרים אורגנים שעד לא מזמן קנינו רק בחנויות טבע. יש אגב גם כאלו שמוכרים מיטות… רעיון מצוין למי שאוהב לנוח אחרי ארוחת הצהריים.

שיווק אונליין – אם החנות נמצאת אונליין, למה שהשיווק לא יהיה אונליין? בהתאם לכך, הרבה מהרשתות העבירו חלק ניכר מפעילות השיווק שלהן לאינטרנט. מה היתרונות עבורן? אפשר לייצר דו שיח עם הקונים, לפרסם בהתאמה אישית ולנתח את הצלחת הקמפיינים. מה זה אומר? מה שאנחנו כבר יודעים – שאם אתמול חיפשת צינור השקיה לגינה, היום הפיד שלך יהיה מלא בפרסומות רלוונטיות.

חוויית קניה חיובית, שפע מוצרים לבחירה ומבצעים – מעבר לנוחות שבקנייה מהספה, קניות באינטרנט עשויות לשפר את היכולת שלנו לבחור מתוך שפע. בנוסף, אם אתר האינטרנט מתוכנן ובנוי טוב, חוויית הקנייה יכולה להיות מהנה, חכמה ויעילה, לאפשר לנו שימוש בקופונים ולהציג מוצרים במבצע, במקום אלו היקרים יותר שבחרנו.

חשבנו שיעניין אותך גם...

מחכים להכיר אותך טוב יותר!